021-6123
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست اخبار | یکشنبه 4 بهمن 1394 در ساعت 16 : 11 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فروش اقساطی ترازو از اهداف اجرا شده ی تراز ایران می باشد که به منظور دستیابی به حداکثر فروش ، ایجاد رضایتمندی و همچنین برقراری فرصت های خرید برای مشتریان به مرحله ی اجرا رسیده است . تراز ایران نمایندگی رسمی فروش ترازو و باسکول دیجیتال با کادری مجرب و متخصص تحولی را در سیستم فروش خود ایجاد کرده است که با فروش ترازوی محک ، ترازوی پند و سایر برندهای معتبر به صورت اقساط موجب سهولت در امر خرید مشتریان گردد .

نحوه ی سفارش کالا در تراز ایران از طریق تماس تلفنی و مراجعه ی حضوری صورت می پذیرد و پس از تایید نهایی خرید در صورت ثبت سفارش به صورت تلفنی دستگاه در محل مشتری ارسال میگردد و آموزش های اولیه توسط کارشناسان اعمال میگردد .

تراز ایران نمایندگی فروش بهترین برند های ترازوی دیجیتال با بیش از 10 سال سابقه در زمینه ی فروش انواع سیستم های توزین و فروشگاهی اعم از ترازوی دیجیتال ، باسکول دیجیتال ، کالباسبر ، صندوق فروشگاهی و ... در حال فعالیت می باشد . جهت خرید ترازو و اطلاع از به روز ترین قیمت ترازو با کارشنان تراز ایران در تماس باشید .

ارسال نظر

حسين :
6 1
نظر شما چیست ؟
مدیریت :
1 2
با سلام لطفا تماس بگیرید .
عیسی پور :
1 1
نظر شما چیست ؟
مدیریت :
0 3
سلام نحوه ی ارسال دستگاه در تراز ایران به صورت پرداخت در محل در تهران و پرداخت به حساب و کارت به کارت در شهرستان ها می باشد که مشتری پس از سفارش و تسویه دستگاه را به نحوه دلخواه سفارش دریافت می نماید .
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
4 / 10
از 3 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()