021-6123
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست اخبار | جمعه 2 اسفند 1392 در ساعت 44 : 16 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

scale به معنای ترازو و باسکول می باشد ، در زبان لاتین این دستگاه ها مفهوم توزین داشته و با یک عبارت شناخته شده اند ، عمل توزین مسئله ی حائز اهمیتی است که بیش از 100000 کارخانه در به روز رسانی و تولید ترازو دیجیتال جدید در حال تلاش می باشند ، SCALE در انگلستان نمادی از عدالت و نیز تجسم از تجارت صحیح می باشد ، که به منظور اندازه گیری اجسام و کشف خاصیت درونی اجسام به کار می رود .

ترازو بر حسب نوع کاربری و کیفیت به گروه های متفاوتی تقسیم می گردد ، که دقت در توزین و ظرفیت دستگاه نکته ی اساسی می باشد .

scales digital ، ترازو دیجیتال نیاز اساسی در تمامی اصنافی است که با مواد و کالا ها که نیاز به وزن کردن دارند در ارتباط می باشند و کاربرانی که به ترازو دیجیتالی احتیاج دارند در انتظار پیشرفت و تولیدات جدید ترازو هستند ، همانطور که ترازو در ایران از اهمیت خاصی برخوردار است ، در جهان نیز حائز اهمیت می باشد و متاسفانه صنعت ترازو در ایران در قیاس با کشور های دیگر در حد ناچیزی پیشرفت داشته است .

scale برند جهانی ترازو می باشد که در تمامی ایالت ها به این مفهوم شناخته شده است .

ارسال نظر

حسين :
6 1
نظر شما چیست ؟
مدیریت :
1 2
با سلام لطفا تماس بگیرید .
عیسی پور :
1 1
نظر شما چیست ؟
مدیریت :
0 3
سلام نحوه ی ارسال دستگاه در تراز ایران به صورت پرداخت در محل در تهران و پرداخت به حساب و کارت به کارت در شهرستان ها می باشد که مشتری پس از سفارش و تسویه دستگاه را به نحوه دلخواه سفارش دریافت می نماید .
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
4 / 10
از 3 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()